قیمت مشاوره سئو چقدر تمام می شود؟

قیمت مشاوره سئو یکی از اولین مسائلی است که خیلی‌ها در ابتدای درخواست مشاوره سئو، درباره‌ی آن از من سوال می‌کنند. «برای این که سایتم بیاد صفحه اول چقدر باید خرج کنم»؟ «اگه تمام هزینه های مشاوره سئو رو تقبل کنم حتما نتیجه می‌گیرم»؟ تمام این‌ها، سوالاتی هستند که شاید برای شما هم مطرح باشند. علاوه بر آن خیلی وقت‌ها در میان جامعه سئو، بحث سئو تضمینی هم مطرح می‌شود. «آیا واقعا تضمینی برای کسب نتایج وجود دارد»؟

همچنین برخی هم در مورد اهمیت و ضرورت صرف هزینه مشاوره سئو سایت تردیدهایی دارند. «حتما باید مبلغی رو برای هزینه مشاوره سئو سایت در نظر بگیرم»؟ به همین دلیل در این مقاله قصد دارم تا به شما درباره‌ی اهمیت سئو، نتایجی که میتوانید از آن انتظار داشته باشید و تمام دیگر مواردی که در این مبحث ممکن است برای شما مطرح شود، پاسخ گویم. پس:

هزینه مشاوره سئو آنلاین

اولین سوالی که بلافاصله بعد از پاسخ به سوال سئو سایت چیست مطرح می‌شود، آن است که «چرا باید برای مشاوره سئو هزینه کنم»؟ در واقع جواب این سوال را باید در مفهوم بازاریابی سئو جستجو کرد. در حال حاضر (و به احتمال ۹۹.۹۹٪ در آینده) بیشترین سهم فروش در خرده فروشی (و حتی عمده) را فروش اینترنتی تشکیل می‌دهد.

این ادعایی بی اساس نیست. تمامی آمارها گواه این هستند که موفق‌ترین و پولسازترین تجارت‌ها در حال حاضر، بیشترین درآمد خود را از فروشگاه‌های مجازی خود کسب می‌کنند. در این میان، پلتفرم‌های آنلاین سهم‌های متفاوتی از جذب و بازگشت نرخ سرمایه گذاری را دارا می‌باشند. شاید تصور کنید که پلتفرم شماره یک، اینستاگرام و یا حتی تلگرام باشند. اما در واقع این پلتفرم، گوگل است.

اگربه سایت الکسا ایران مراجعه کنید می‌توانید ببینید که سایت گوگل و صفحه اول آن با اختلاف، در رتبه یک کسب بیشترین ترافیک کشور جای می‌گیرند. بدیهی است که این وضعیت، تخصیص هزینه مشاوره سئو سایت را منطقی جلوه می‌دهد. با در نظر گرفتن بودجه ای برای هزینه قیمت مشاوره سئو می‌توانید اطمینان داشته باشید که در درست‌ترین جا برای جذب مشتریان و ارتباط با آن‌ها قرار دارید.

در واقع هزینه مشاوره سئو سایت در حقیقت نه یک هدررفت منابع، که یک سرمایه‌گذاری کم ریسک و ضروری است. با در نظر گرفتن هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغات و دیگر روش‌های رایج در مارکتینگ و بازاریابی -در مقایسه با قیمت خدمات سئو- اهمیت کمپین‌های سئو بیش از پیش آشکار می‌شود.

قیمت مشاوره سئو ماهانه و ساعتی

با این حال، سئو برخلاف تبلیغات، یک فرایند زمانبر است. در واقع گفته می‌شود که نتایج واقعی سئو را در شش ماهه‌ی نخست پس از شروع کار می‌توانید مشاهده کنید. به همین دلیل خیلی از سئوکاران علاقه‌ای به ارائه مشاوره‌های محدود و کوتاه مدت ندارند. زیرا نمی‌خواهند مسئولیت پروژه‌ای که اختیار کامل در نتایج آن ندارند را متقبل شوند.

به همین دلیل معمولا قیمت مشاوره سئو ساعتی به صورتی است که مشتریان تشویق به خرید پکیج سئو با پلن های طولانی و میان مدت شوند. در حال حاضر نرخ عادلانه و قابل قبول برای هزینه مشاوره سئو ساعتی، حدود ساعتی پانصد هزار تومان است. (البته برخی هم تنها برای یک ربع ساعت همین هزینه را طلب می‌کنند!). ما در مجموعه تیم مشاوره حسن آبادی، تنها پلن مشاوره ساعتی سئو قابل ارائه را به صورت ۱۰ ساعت/پنج میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم.

هدف ما از این کار تشویق شما عزیزان به در نظر گرفتن گزینه‌های جدی‌تر در پلن‌های سئو است. پلن‌های مشاوره سئو که من به کمک تیم متخصص و باتجربه‌ای که در کنارم دارم، آن‌ها را تدوین کرده‌ام؛ برای کسب بهترین نتایج و صرف کمترین هزینه به این صورت بهینه شده‌اند.

محاسبه قیمت سئو

البته باید گفت که پلن‌های پیشنهادی زیر، پیشنهادی بوده و می‌توانیم بر اساس شرایط هر پروژه، هزینه ها و قیمت مشاوره سئو سایت را تغییر دهیم. زیرا هر وب سایت و کسب و کار، شرایط خاص خود را داشته و باید اعلام قیمت بر اساس آن ارائه شود. بنابراین بهترین راه برای استعلام قیمت مشاوره سئو سایت شما، تماس با من و معرفی سایت است. در اسرع وقت بررسی‌های لازم صورت پذیرفته و قیمت نهایی اعلام می‌شود.

علاوه بر آن، برخی سرویس‌های ما به صورت اضافی ارائه می‌شود. مثلا می‌توانیم برای پروژه شما یک آنالیز ابتدایی نیز انجام دهیم. هزینه این آنالیز در حال حاضر حدود ۴۰۰ هزار تومان است. در صورت عقد قرارداد، هزینه این آنالیز از مبلغ قرارداد قرارداد کسر می‌شود.

همچنین ما می‌توانیم به جز کلمات کلیدی پیشنهادی شما، روی کلماتی که خودمان برای جذب ترافیک حداکثری سایت تدوین می‌کنیم نیز کار کنیم. هزینه تحقیق کلمات کلیدی به صورت اختصاصی نیز ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد. موضوع تحقیق کلمه کلیدی را باید یکی از موضوعات مهم در هزینه یابی قیمت مشاوره سئو دانست؛ زیرا کلمات مختلف، از نظر سطح دشواری در مراتب مختلفی هستند.

هزینه های پنهان سئو

هزینه سئو وردپرس

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در اعلام هزینه‌های مشاوره سئو موثر باشد، موضوع ماهیت سایت از نظر کدنویسی یا استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا یا قبیل وردپرس، دروپال و یا جوملا است. شاید شما خواننده‌ی گرامی نیز اطلاع داشته باشید که توصیه و نظر بیشتر مشاورین دیجیتال مارکتینگ و فعالان حوزه وب، مبنی بر استفاده از سایت‌های وردپرسی به جای دیگر اشکال CMSهای رایج است. دلیل این امر را باید در تنوع امکاناتی دانست که وردپرس در اختیار ما قرار می‌دهد. همچنین مدیریت وب سایت‌های وردپرسی به مراتب ساده‌تر سات.

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید ۰۹۳۷۵۹۵۹۹۴۳