مشاوره تلفنی سئو

مشاوره تلفنی سئو SEO چیست

مشاوره تلفنی سئو یکی از اولین قدم هایی است که هر کسی پیش از مراجعه به مشاور متخصص سئو برای کسب و کار آنلاین خود در نظر می گیرد. دلیل این امر نیز بسیار ساده است. شما در مشاوره تلفنی سئو می توانید به صورت زنده و real-time با فردی که قصد دارید بهینه سازی سایت خود را به او بسپارید، صحبت می کنید. به این ترتیب، می توانید با گفتگویی ساده درباره سطح توانایی ها، سابقه کاری و روزمه متخصص سئو به جمع بندی برسید.

همچنین با مذاکرات ابتدایی متوجه خواهید شد که استراتژی سئو سایت مورد اجرا، مورد وثوق طرفین هست یا خیر. قیمت انجام سئو و بهینه سازی سایت نیز از دیگر مواردی مهمی است که در این تماس مشخص خواهد شد. در قسمت‌های بعد این مطلب، بیشتر در مورد مزیت‌هایی که تماس تلفنی در بر دارد، صحبت خواهیم کرد. بنابراین حتی اگر تنها قصد دریافت شماره ارتباطی با من را دارید، بد نیست تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

مشاوره تلفنی سئو خدمتی جدید

نیاز به مشاوره تلفنی سئو دارید؟

بنابراین اگر نیاز به مشاوره تلفنی سئو دارید همین الان با مشاور سئو سایتی که به اون اعتماد دارید تماس بگیرید! به این ترتیب می توانید متوجه شوید که در آینده نزدیک باید چه تصمیماتی را برای این موضوع اتخاذ کنید. به یاد داشته باشید که سئو سایت یک فرآیند زمانبر است و در صورتی که همین امروز بهینه سازی سایت و اجرای خدمات سئو را آغاز کنید، بسته به حوزه کسب و کار، ممکن است چندین ماه تا دیدن نتایج واقعی فاصله داشته باشید.

☎ شماره تماس با من : ۰۹۳۷۵۹۵۹۹۴۳ 🚀

مزیت مشاوره تلفنی سئو

اما مشاوره تلفنی سئو چه مزیتی در مقایسه با دیگر اشکال مشاوره سئو دارد؟ در این رابطه پیش از این به موضوع زنده بودن ارتباط اشاره کردیم. اما برای تأکید بیشتر بد نیست تا بار دیگر مزیت‌های این نوع مشاوره را برشماریم:

  • ارزیابی ابتدایی از سطح حرفه ای و فنی متخصص و مشاور سئو
  • روشن کردن انتظارات و درک طرفین از موضوع همکاری
  • آشنایی با سطح خدمات و قیمت مشاوره سئو سایت

قیمت مشاوره سئو سایت تلفنی متخصص

گفتنیست که مشاوره تلفنی SEO یا حتی به صورت آنلاین در تمامی نقاط جهان یک امر پذیرفته شده و معقول برای بررسی اولیه شرایط همکاری و هزینه خدمات سئو است. با این حال من و تیم‌ام برای جلب رضایت کارفرمایان گرامی نسبت به تعریف و تدوین جدول قیمت پکیج های مشاوره سئو اقدامات همه جانبه ای را انجام داده ایم. در این پکیج های مشاوره سئو می توانید اشکال مختلفی از استراتژی ها و خدمات سئو سایت من، یعنی سعید حسن آبادی را ملاحظه فرمایید.

مشاوره تلفنی سئو فوری

مشاوره رایگان سئو

همچنین یکی دیگر از خدماتی که به صورت تلفنی امکان ارائه دارد، مشاوره رایگان سئو سایت برای برخی از عزیزانیست که نسبت به برخی موضوعات در قرارداد مشاوره سئو با ابهام رو به رو شده‌اند. با این حال باید گفت که مشاوره رایگان تلفنی SEO با برخی محدودیت‌های ذاتی رو به رو است. زیرا که بسیاری مشکلات سئو سایت نیاز به صرف وقت برای بررسی و تحلیل دارند.

بهترین زمان مشاوره تلفنی سئو چقدر است؟

این سوال یکی از سوالاتی است که در ذهن خیلی از مردم نقش بسته است. هم از نظر زمان مناسب برای تماس و هم از دیدگاه طول زمان مشاوره مناسب. به جنبه اول مسئله در سطور بالایی به اندازه کافی پرداخته شد. اما بد نیست کمی از مدت زمان مناسب در مشاوره سئو تلفنی صحبت کنیم.

در واقع نیازی به گفتن نیست که خیلی از موضوعات مهم و جدی را نمی‌توان در مشاوره تلفنی روشن کرد. زیرا کارشناس یا متخصص سئو سایتی که با وی صحبت می‌کنید پیش از اعلام نظر تخصصی، باید با استفاده از ابزارهای تخصصی سئو سایت، در مورد وضعیت پروژه آنالیزهایی را انجام دهد. با این حال، گاهی به دلایل گوناگون ممکن است آشنایی ابتدایی‌ای در مورد سایت شما یا حوزه رقابت برای وی وجود داشته باشد.

در این شرایط می‌توان بیشتر و با جزییات دقیق‌تری در مورد استراتزی مورد بحث و برنامه‌های بالقوه صحبت نمود. با توافق در مورد این گونه مسائل می‌توان زمانی را برای مشاوره آنلاین سئو یا حضوری SEO نیز هماهنگ کرد. لطفا عنایت داشته باشید مشاوره SEO تلفنی برای رایگان ماندن باید در همین سطح نگه داشته شود.

نیاز به مشاوره حرفه ای سئو دارید؟

شرایط خدمات مشاوره تلفنی سئو تخصصی به صورت بلند مدت

شرایط خدمات مشاوره تلفنی سئو تخصصی به صورت بلند مدت برای هر پروژه متفوت است و باید با بررسی دقیق مشخص شود. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است تا با من تماس بگیرید.

مشخصات بهترین مشاوره کاربردی تلفنی و آنلاین

بهترین مشاوره کاربردی تلفنی یا اینترنتی، مشاوره ای است که بتوانید در کوتاه ترین زمان، نسبت و شرایط سایت خود و جایگاه آن در رقابت پی ببرید. همچنین نیابد در این تماس، اطلاعات غیرواقعی و یا وعده‌های غیرقابل تحقق به مشتری ارائه شود. در برخی از صحبت‌هایی که تا کنون در میان اینجانب و برخی از کارفرمایان محترم بیان شده است؛ اشان از مشاوره‌های تلفنی که با برخی از مشاوران تازه کار داشته‌اند اظهار نارضایتی نموده‌اند.

البته دقت داشته باشید که مشاوره تضمینی سئو سایت من، شامل چنین وعده‌های پوشالی‌ای نیست و تاکنون تمام پروژه‌های سئو تیم حسن آبادی با موفقیت‌های چشم‌گیر، اثباتی بر حقیقی بودن وعده ما برای سئو تضمینی بوده است. با این حال حتی در صورت عدم رضایت مشتری از نحوه کار، طبق مفاد قرارداد من این آمادیگ را دارم که کل مبلغ را بدون هیچ پیش شرطی مرجوع کنم. بنابراین نباید از این نظر نگرانی‌ای را در دل نگاه داشت.

در چه زمینه هایی می توان به صورت تلفنی با مشاور سئو صحبت کرد؟

مواردی مانند قبول پروژه، قیمت بهبود سئو سایت و مدت زمان لازم برای کسب نتایج را می‌توان در این تماس مشخص نمود.

ایا به صورت تلفنی می توان مشاوره حرفه ای سئو دریافت کرد؟

در واقع، مشاوره حرفه ای سئو نیازمند بررسی و آنالیز سایت شما و رقبا است. به همین دلیل در آن واحد و پشت تلفن نمی توان بررسی دقیقی از موضوع ارائه کرد.

آیا قیمت انجام سئو از طریق تماس تلفنی قابل اعلام است؟

با وجود در نظر گرفته شدن پکیج های سئو و بهینه سازی موتور جستجو، قیمت پروژه سئو یا ارائه مشاوره تخصصی SEO نیازمند در نظر گرفتن شرایط خاص هر پروژه است.

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید ۰۹۳۷۵۹۵۹۹۴۳