مشاوره آنلاین سئو SEO حرفه ای !

مشاوره آنلاین سئو راه حلی است که متخصصین SEO در سراسر جهان برای مشاوره فوری و زود هنگام به صاحبین کسب و کارهای آنلاین و فعالین حوزه پیشنهاد می‌کنند. در طی سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ نیز همه‌گیری کرونایی موجب شد تا مشاوره آنلاین سئو سایت بیش از پیش محبوب شود.

منظور از مشاوره آنلاین سئو برگزاری جلسات ملاقات یا پرسش و پاسخ سئو به کمک ابزارهایی مانند واتساپ، اینستاگرام، تلگرام وحتی زوم، گوگل میت و یا کلاب هاوس است. حتی خود من نیز به عنوان مشاور سئو کهنه‌کار با بیش از ده سال سابقه، به کرات در این محیط‌ها حضور پیدا کرده و از تجربیات دیگر همکارانم بهره برده‌ام.

به همین دلیل در این مقاله جدید تصمیم گرفتم تا در مورد مهم‌ترین نکات و سرفصل‌های مشاوره آنلاین سئو با شما صحبت کنم. من سعید حسن آبادی هستم، مشاور و متخصص سئو سایت. برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان با من تماس بگیرید!

مشاوره سئو آنلاین

مشاوره آنلاین سئو چیست

مشاوره آنلاین سئو یکی از خدماتی است که عصر ارتباطات اینترنتی برای ما فراهم آورده است. با ظهور شبکه جهانی وب و در پی آن، شکوفایی تجارت الکترونیک، بسیاری از کسب و کارها شروع به حضور در فضای وب کردند. حتی برخی از بزرگترین کسب و کارهای تاریخ تجارت، هسته اصلی فعالیت‌های خود را مبتنی بر اینترنت بنا نهاده‌اند.

با این حال موفقیت در این حوزه، همواره نیازمند بهره‌گیری از انواع مشاوره‌های تخصصی بوده است. یکی از این حوزه‌ها که اخذ مشاوره حرفه ای می‌تواند بسیار در آن مفید باشد، بهینه سازی موتور جستجو و سئو سایت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چیستی سئو، می‌توانید مقاله سئو سایت را در همین وب سایت مطالعه کنید.

مشاوره آنلاین سئو را باید یکی از بهترین خدماتی در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ دانست که می‌تواند در زیر و رو شدن سطح کاری و حرفه ای شما نقش آفرینی کند. به دلیل تفاوت ماهوی و ذاتی SEO، گاه یک راهبرد کوچک اثر به سزایی را در  افزایش سئو سایت بر جای گذارد. البته مخاطبان مشاوره حرفه ای سئو همیشه صاحبان وب سایت‌ها نیستند و متخصصین سئو همواره در حال تبادل اطلاعات میان همدیگر در این فضاها می‌باشند.

دلیل نیاز به خدمات مشاوره اینترنتی SEO

اگر شما صاحب یک وب سایت یا کسب و کار اینترنتی هستید؛ و علاقه دارید تا پیش از برگزاری جلسات حضوری کمی با سئوکاری که قصد کار با او را دارید صحبت کنید، مشاوره آنلاین سئو می‌تواند گزینه‌ای جذاب و مفید برای شما باشد. البته مشاوره تلفنی سئو هم چنین دستاوردهایی را خواهد داشت. با این حال، به دلیل تنوع پلتفرم‌ها و شکل‌های مشاوره اینترنتی، این گزینه برای بسیاری ارجح‌تر است.

مشاوره آنلاین سئو چیست

اما شاید برخی بپرسند که چرا به خدمات مشاوره آنلاین SEO نیاز داریم؟ هم چنین برخی نیز فکر می‌کنند که با کمی مطالعه و کسب اطلاعات در زمینه بهینه سازی موتور های جستجو، می‌توانند خود سئو سایت را بر عهده گیرند. البته این ایده کسب و کار بدی هم نیست؛ هر چند باید آن را مخاطره‌آمیز دانست.

دلیل این امر، حساسیت گوگل نسبت به عملکرد و وضعیت کار وب سایت است. گاهی ممکن است یک تغییر کوچک نه تنها باعث افت رتبه گردد، که کاملا سایت شما را از صفحه نتایج حذف کند. البته همه‌ی زیان‌هایی که در اثر عملکرد اشتباه سئو داخلی پیش می‌آیند، به این وضوح پدیدار نمی‌گردند. بلکه ممکن است بر ترافیک و کیفیت آن در وب سایت شما اثر گذارند.

علاوه بر آن، بحث سئو خارجی نیز بسیار موضوع پیچیده‌ای است. در واقع، سئو خارجی نامناسب دلیل اصلی بیشتر پنالتی‌هایی است که گوگل برای وب سایت‌ها در نظر می‌گیرد. به همین دلیل حتی اگر تمایلی به دریافت خدمات مشاوره اینترنتی SEO ندارید، به شما توصیه می‌کنیم تا از لینک بیلدینگ به صورت آزمون و خطا خودداری کنید.

وظیفه متخصص در مشاوره آنلاین سئو چیست

اما چه انتظاراتی را باید از مشاوره آنلاین سئو در نظر داشت. در واقع، هر نوع مشاوره سئو سایت به جز مشاوره حضوری سئو، خیلی از نظر راندمان نمی‌تواند مفید باشد. با این حال هر مشاور سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو باید بنا به مقتضیات و شرایط، نکاتی را در ارائه خدمات یاد شده در نظر بگیرد. از جمله، باید به تفاوت مشاوره آنلاین سئو  در پلتفرم‌های آنلاین اینترنتی توجه نمود.

مشاوره واتساپ سئو

در حال حاضر، مهمترین درگاه پیام‌رسان اینترنتی در میان ایرانیان، پیام‌رسان واتساپ است. در این پیام‌رسان، می‌توانید با متخصصین سئو به صورت مکتوب یا همان چت، ارتباط داشته باشید. با این حال، این پیام رسان بیشتر برای هماهنگی‌های اولیه مفید بوده و نباید ارتباطات را به همان محدود کرد.

مشاوره-واتساپی-سئو

مشاوره تلگرامی سئو

مشاوره تلگرامی سئو نیز با نمونه واتساپی خود از نظر ماهیت گفتگوها تفاوت چندانی ندارد. هرچند، به دلیل امکانات بهتر اپلیکیشن تلگرام، بهتر می‌توان گفتگو را در آن مدیریت کرد. با در نظر گرفتن دیگر امکانات این برنامه مانند لایو، ساند اسپیس و دیگر مواردی از این دست، در صورت فائق آمدن بر مسدودسازی می‌تواند گزینه بهتری باشد.

مشاوره اینستاگرامی سئو

در انتها نیز بد نیست تا به مشاوره اینستاگرامی سئو اشاره‌ای داشته باشیم. اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران و جهان سهم زیادی از تعاملات را به خود اختصاص می‌دهد. به همین دلیل همواره در اینستاگرام، راجع به سئو و مشاوره در این رابطه با من صحبت می‌شود. همچنین خود موتور جستجو اینستاگرام هم قابل بهینه سازی بوده و مالکان اکانت‌های موفق سعی دارند تا برای پیشرفت در کسب و کار خود با متخصصین امر مشاوره کنند.

این موضوع جای بسط زیادی داشته و به زودی در مقاله‌ای جداگانه، راجع به آن صحبت خواهم نمود.

مراحل مشاوره آنلاین سئو سایت حرفه ای

حال شادی بپرسید که در صورت توافقات اولیه، مشاوره آنلاین سئو چه مراحلی را پشت سر گذاشته و به چه موضوعاتی دقت خواهد نمود. برای توضیح بهتر این موضوع، تصمیم گرفتم تا با تشریح جزئیات هه چیز را یک به یک مورد بررسی قرار دهم.

آنالیز طراحی و سئو سایت

اولین کاری که باید در مشاوره آنلاین سئو انجام دهیم، کسب فرصتی برای تحلیل و آنالیز سئو سایت است. البته سئ> محدود به یکی دو مورد نیست و حتی می‌توانیم درباره قالب و طراحی معماری سایت نیز در ذیل این مبحث بحث کنیم.

آنالیز سئو داخلی

بررسی سئو داخلی

با روشن شدن مباحث اصلی معماری سایت و ساختار آن، بهتر می‌توان سئو داخلی سایت را مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال، در ابتدای کار باید بر طبق چک لیست سئو در اختیارمان است، مواردی همچون سایت‌مپ، تگ‌های متا سورس کد، ری‌دایرکت‌های موجود و غیره را بررسی کنیم. همچنین می‌توان برای بهبود سئو داخلی، توصیه‌هایی را راجع به ساختار سایت مطرح نمود.

بررسی سئو خارجی (لینک بیلدینگ) و بک لینک ها

اگر پس از این مرحله، کارفرما مایل به خدمات گسترده‌تری در حوزه سئو سایت باشد، باید وقتی را نیز برای بررسی بک لینک‌های سایت اختصاص دهیم. بک لینک یکی از اولین و مهم‌ترین الگوریتم‌های گوگل بوده و در بهبود و پیشرفت سئو سایت اهمیت بسیار زیادی دارند. به همین دلیل همواره مشاور سئو آن‌ها را تحت نظر خود نگاه خواهد داشت.

تحقیق کلمه کلیدی و مدیریت ترافیک ورودی

با بررسی موارد بالا، می‌توانیم استراتژی سئو و جذب ترافیک به وب سایت را برای اهداف خود و مخاطبانمان، تبیین کنیم. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانیم در این راستا انجام دهیم، تحقیق کلمات کلیدی پر جستجو است. در این زمینه، بد نیست تا مفهومی به نام کیورد گپ یا Keyword Gap را به شما توضیح دهیم. کیورد گپ، کلماتی هستند که با وجود رقابت کم، بسیار محبوب هستند. به عنوان مثال، برخی ابزارهای در زمان نگارش همین متن، آن را به عنوان کی ورد گپ معرفی کرده بودند.

به نظر من، بهترین ابزار برای کشف کیورد گپ‌ها، ابزارهای خود گوگل و سایت الکسا است

اصول تولید محتوا سئو شده

با تدوین لیست کلمات کلیدی منتخب، می‌توانیم شروع به تولید انواع محتواهای مفید و کاربردی، و به تبع آن جذب مخاطب و ترافیک مفید نماییم. همچنین گوگل به محتواهایی که بر اساس اصول سئو بهینه شده‌اند، توجه دارد و آن‌ها را در رتبه‌بندی لیست نتایج موتور جستجو بالاتر از محتواهای به زعم خود بی‌کیفیت قرار می‌دهد.

مشاور-الگوریتم-گوگل

بررسی و تحلیل رقبا

البته تمامی موارد بالا بایستی در کنار تحلیل جزء به جزء رقبا استفاده شود. در حقیقت گفته شده که می‌توانید با معیار قرار دادن ویژگی‌های نتایج برتر، در سئو سایت به موفقیت دست پیدا کنید. همچنین بررسی رقبای هر حوزه از مواردی است که پیش از مشاوره آنلاین سئو توسط من انجام می‌شود تا هم در مورد قیمت مشاوره سئو و هم سختی مسیر راه، برای کارفرمایان شفاف‌سازی لازم انجام شود.

تدوین مجدد استراتژی سئو

با آنالیزهای بالا می‌توانیم بهترین مشاوره آنلاین سئو را برای صاحبان کسب و کار اینترنتی فراهم آوریم. با شروع کار، نتایجی را کسب خواهیم کرد که این نتایج، چراغ راه و منبع دریافت بازخوردهای لازم در زمینه تجدید نظر در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما خواهد بود.

رسیدن به رتبه ی اول گوگل در ۲۴ ساعت!

با یان حال نباید تصور کنید که مشاوره آنلاین سئو می‌تواند جادویی انجام دهد. برای رسیدن به رتبه ۱ گوگل، باید در کنار صرف زمان، هزینه و تخصص، صبر هم داشت. گاهی اوقات استراتژی برای نتیجه دادن باید تا بیش از شش ماه ادامه یابد.

سفارش رزرو وقت مشاوره آنلاین بهینه سازی موتور جستجو

در انتها بد نیست تا تکاتی تکمیلی را در رابطه با جزئیات مشاوره آنلاین سئو خاطر نشان کنم. برای مشاوره حرفه ای سئو باید رویه‌هایی را رعایت نمود تا بتوانیم بهترین عملکرد خود را برای شما فراهم کنیم. به همین دلیل، پیش از مشاوره آنلاین سئو باید به صورت تلفنی و یا به کمک چت، اطلاعات ابتدایی لازم را برای شروع مشاوره در اختیار ما بگذارید.

مشاوره فوری سئو رایگان !

به همین دلیل، به طور خلاصه امکان مشاوره آنلاین سئو به صورت فوری، خصوصا برای آن دسته از عزیزانی که تا به حال با ما کار نکرده‌اند و آشنایی در رابطه با پروژه وجود ندارد، میسر نیست.

جلسه آنلاین مشاوره سئو

خدمات حضوری تخصصی برای کسب و کارها و استارتاپ ها

امیدوارم که مطالب بیان شده در این مقاله برای شما مفید بوده و موارد مهم را در مورد خدمات مشاوره آنلاین سئو برای شما روشن کرده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به دیگر مقالات همین وب سایت مراجعه کنید. همچنین در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات کامل‌تری دارید یا سوالای برایتان مطرح شده است حتما آن را در قسمت نظرات برای من بنویسید. حتما و در اسرع وقت به آن پاسخ خواهم داد.

آیا مشاوره آنلاین سئو رایگان است؟

در تماس‌های مشاوره آنلاین سئو می‌توانم راهکارها و راهنمایی‌های زیادی را ارائه کنم؛ ولی مشاوره واقعی و حرفه ای سئو نیازمند عقد قرارداد و فعالیت جدی است.

از کجا بفهمم سئو برای من نیازی ضروری است؟

اگر قصد فعالیت تجاری روی فضای وب را دارید، شک نکنید که سئو برای شما از اوجب واجبات است.

سئو بهتر است یا اینستاگرام؟

سئو سایت به دلایل زیادی بهتر از شبکه های اجتماعی است. اول نرخ‌های تبدیل بالاتر و دوم، مالکیت کامل شما بر محتوای وب سایت. همچنین تبلیغاتی که صفحه اول برای شما انجام می‌هد، کاملا مجانی است.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با ما تماس بگیرید ۰۹۳۷۵۹۵۹۹۴۳